wtorek, 24 stycznia 2012

POZNAJ KOSYNIERKI: Anna Gil


Początek mojej przygody z lacrosse:
O lacrosse usłyszałam na lekcji pokazowej w naszej szkole. Mieliśmy mieć godzinę wychowawczą, gdy dwie dziewczyny - Kasia Książek i Aneta Grobelna, jak się później okazało nasze trenerki, weszły do sali i zaczęły opowiadać o tym, co robią i na czym to polega. Tak nas zachęciły, że zaczęłyśmy się z koleżankami zastanawiać, czy nie byłoby fajnie przyjść i spróbować swoich sił w czymś nowym. Po długich namowach zdecydowałam się, że pójdę, co było najlepszą decyzją bo jak widać, zostałam do dzisiaj:)

Jak lacrosse wpłynął na moje życie i co daje mi na co dzień:
Na pewno aktywniej spędzam czas - w lacrosse mogę grać prawie codziennie. Dzięki temu wiem, że robię coś dobrego dla siebie.

Co najbardziej kocham w lacrosse:
Treningi; ludzi, których poznałam, wyjazdy oraz to, że bardzo często pomaga mi skupić się na doskonaleniu samej siebie.

Co robię prywatnie:
Uczę się, staram się wypełniać mój czas różnorodnymi zajęciami.

Moje inne pasje i zainteresowania:
Raz w tygodniu gram w siatkówkę ze znajomymi, chodzę na basen, należę do drużyny harcersko-żeglarskiej.

Największe marzenie:
Chciałabym zwiedzić świat, jak najwięcej krajów, poznać ich kulturę i tradycję.

Ulubiony film:
Głównie horrory i komedie, oraz takie które łącza oba te gatunki:)

Osoby, którymi się inspiruję:
Moi rodzice, dzięki którym mogę osiągnąć wszystko czego chcę.

Brak komentarzy: